Saturday 17 April 2010

may day!!

pagi tadi call rumah..bak angakat...wah sungguh ceria..alhamdulillah..bak dah beransur pulih..and mak pun dah ok sikit..cume kak no nak bawak pegi hospital jumaat nanti..so kak no ambik wiwi hari sabtu..tak kisahla..asalkan mak pegi hospital and sihat...

sedapnye tadi bak cakap kak no masak "ayam ungkep"...pernah makan tak korang..kalau korang jawa tau la rasa dia camne..sedap..mmg sedapla..untung jadi jawa ni..boleh makan ayam ungkep..hahah..sambal goreng...haha ala..aku ni suke makan...tengok feature pun dah tau..hihi ok la  ye..hari ni saya cube  mengclearkan ape yang ada dalam hati saya supaya saya bersedia dan berpuas hati dengan psm saya yang baru nak jilid...mcam ada was2 aje..tapi result pun dah kuar..alhamdulillah syukur...as i always mentioned earlier...i love my sv...hihihi muah muah...

i suke nyorok!! macam2 boleh disorok..lalalala

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Saturday 17 April 2010

may day!!

pagi tadi call rumah..bak angakat...wah sungguh ceria..alhamdulillah..bak dah beransur pulih..and mak pun dah ok sikit..cume kak no nak bawak pegi hospital jumaat nanti..so kak no ambik wiwi hari sabtu..tak kisahla..asalkan mak pegi hospital and sihat...

sedapnye tadi bak cakap kak no masak "ayam ungkep"...pernah makan tak korang..kalau korang jawa tau la rasa dia camne..sedap..mmg sedapla..untung jadi jawa ni..boleh makan ayam ungkep..hahah..sambal goreng...haha ala..aku ni suke makan...tengok feature pun dah tau..hihi ok la  ye..hari ni saya cube  mengclearkan ape yang ada dalam hati saya supaya saya bersedia dan berpuas hati dengan psm saya yang baru nak jilid...mcam ada was2 aje..tapi result pun dah kuar..alhamdulillah syukur...as i always mentioned earlier...i love my sv...hihihi muah muah...

i suke nyorok!! macam2 boleh disorok..lalalala

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010