Friday 18 June 2010

kenapa blog saya tak boleh post comment..kenapa ada double post...help!!

salam...huhu mintak bantuan first aid kid ke..minyak gamat ke..krim mooyah ke...kenapa blog saya tak boleh nak leave comment walaupun setting dia dah mmg kata boleh comment...kenapa blog saya ada double post..saya dah tengok dekat setting ..tapi post tu tak boleh remove..huhu sesiapa yang baca blog saya and dpat tolong saya nak cari solution boleh la hantar email wiwie_82@hotmail.com  or pegi ke fb saya..wirdawati ahmad..tolong ye sesiapa boleh tolong..huhu time kasih..cedihnye....huahuahuahua

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Friday 18 June 2010

kenapa blog saya tak boleh post comment..kenapa ada double post...help!!

salam...huhu mintak bantuan first aid kid ke..minyak gamat ke..krim mooyah ke...kenapa blog saya tak boleh nak leave comment walaupun setting dia dah mmg kata boleh comment...kenapa blog saya ada double post..saya dah tengok dekat setting ..tapi post tu tak boleh remove..huhu sesiapa yang baca blog saya and dpat tolong saya nak cari solution boleh la hantar email wiwie_82@hotmail.com  or pegi ke fb saya..wirdawati ahmad..tolong ye sesiapa boleh tolong..huhu time kasih..cedihnye....huahuahuahua

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010