Tuesday 7 June 2011

kun fa ya kun...........

assalamualaikum...

ok..update kali ni agak menyentuh jiwa kalbu naluri..hehe..tak ada ape pun..cume lately macam sakit lidah la..i sendiri pun takut tengok lidah i..ngeri..i mcam dah tak da deria rasa..cume kalau rasa pedas tu boleh buatkan i rasa meleleh air mata...tak pernah rasa mcam ni..semalam i first time pegi klinik 1 malaysia..i rasa i masuk klinik tu lima minit je..then boleh keluar dah..mungkin i datang tu dah agak lewat..at least i dah tau ape penyakit i..dr tu cakap i macam kena infection then cuaca pulak panas..so kenalah minum air byk2..erm mmg kuar klinik terus beli sekotak air mineral and sebotol air ECPI...haha cam kelakar la pulak..erm enough la cakap pasal sakit lidah ni..tapi rasanya bagus jugak kot..i pun cam kureng seket makan..kononnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!

erm..ape nak jadi..jadilah..semuanya saya serah pada Allah...Allah sememangya tahu yang terbaik untuk saya..kalau mmg bukan rezeki saya mmg bukan rezeki i..insyallah Dia kan bagi jugak..yang penting SABAR...dari dulu sampai sekarang dan kemudian...sabar ialah kekuatan saya....semoga Allah ampun kan dosa-dosa saya.....aminnn...

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Tuesday 7 June 2011

kun fa ya kun...........

assalamualaikum...

ok..update kali ni agak menyentuh jiwa kalbu naluri..hehe..tak ada ape pun..cume lately macam sakit lidah la..i sendiri pun takut tengok lidah i..ngeri..i mcam dah tak da deria rasa..cume kalau rasa pedas tu boleh buatkan i rasa meleleh air mata...tak pernah rasa mcam ni..semalam i first time pegi klinik 1 malaysia..i rasa i masuk klinik tu lima minit je..then boleh keluar dah..mungkin i datang tu dah agak lewat..at least i dah tau ape penyakit i..dr tu cakap i macam kena infection then cuaca pulak panas..so kenalah minum air byk2..erm mmg kuar klinik terus beli sekotak air mineral and sebotol air ECPI...haha cam kelakar la pulak..erm enough la cakap pasal sakit lidah ni..tapi rasanya bagus jugak kot..i pun cam kureng seket makan..kononnnnnn!!!!!!!!!!!!!!!!!

erm..ape nak jadi..jadilah..semuanya saya serah pada Allah...Allah sememangya tahu yang terbaik untuk saya..kalau mmg bukan rezeki saya mmg bukan rezeki i..insyallah Dia kan bagi jugak..yang penting SABAR...dari dulu sampai sekarang dan kemudian...sabar ialah kekuatan saya....semoga Allah ampun kan dosa-dosa saya.....aminnn...

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010