Thursday 6 October 2011

pemangkin...

assalamualaikum...

ok..dah lama tak update blog..maksudnye dah lama tak meluahkan perasaan...ngeh ngeh ngeh...baru baru ni mcam2 hal yang berlaku dalam diri saya...tak taulah mungkin dugaan...tapi sabar aje..sbb selalu percaya yang dugaan tu semua datang sbb nak menguji saya yang lagha ni...


hurm..mungkin dia yang saya jumpe menjadi pemangkin kepada hati saya yang dah lama beku dan  tertutup serapat2nya...mungkin sidia yang saya jumpe menjadi ujian pertama selepas dimangkinkan...fasa akan berubah...dan saya sedia menghadapinya....

erm..boleh pulak i tulis mcam ni kan...nak buat mcamana dah mood datang macam tu...kepada saya dan kawan kawan saya..bersabarlah dengan segala ujian yang datang...setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..kesabaran kita adalah kunci keimanan kita..dan bahasa kita adalah jiwa kita....

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Thursday 6 October 2011

pemangkin...

assalamualaikum...

ok..dah lama tak update blog..maksudnye dah lama tak meluahkan perasaan...ngeh ngeh ngeh...baru baru ni mcam2 hal yang berlaku dalam diri saya...tak taulah mungkin dugaan...tapi sabar aje..sbb selalu percaya yang dugaan tu semua datang sbb nak menguji saya yang lagha ni...


hurm..mungkin dia yang saya jumpe menjadi pemangkin kepada hati saya yang dah lama beku dan  tertutup serapat2nya...mungkin sidia yang saya jumpe menjadi ujian pertama selepas dimangkinkan...fasa akan berubah...dan saya sedia menghadapinya....

erm..boleh pulak i tulis mcam ni kan...nak buat mcamana dah mood datang macam tu...kepada saya dan kawan kawan saya..bersabarlah dengan segala ujian yang datang...setiap yang berlaku pasti ada hikmah disebaliknya..kesabaran kita adalah kunci keimanan kita..dan bahasa kita adalah jiwa kita....

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010