Thursday 24 May 2012

betul betul saya....

assalamualaikum w.b.t... saya penat...saya tak tau nak buat ape...saya sayang..tapi saya tak mampu..semoga Allah permudah urusan saya..semoga Allah permudah urusan dia..semoga Allah lembutkan hati hati supaya saling memaafi dan semoga Allah memberkati setiap pekerjaan yang kami buat..jauhkanlah kami dari melakukan dan melafazkan perkara perkara yang tidak elok... maafkanlah saya kalau saya betul2 menyakitkan hati..saya tak pernah menyesal dengan ape yang berlaku dulu...tapi saya sedih kalau berterusan...

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Thursday 24 May 2012

betul betul saya....

assalamualaikum w.b.t... saya penat...saya tak tau nak buat ape...saya sayang..tapi saya tak mampu..semoga Allah permudah urusan saya..semoga Allah permudah urusan dia..semoga Allah lembutkan hati hati supaya saling memaafi dan semoga Allah memberkati setiap pekerjaan yang kami buat..jauhkanlah kami dari melakukan dan melafazkan perkara perkara yang tidak elok... maafkanlah saya kalau saya betul2 menyakitkan hati..saya tak pernah menyesal dengan ape yang berlaku dulu...tapi saya sedih kalau berterusan...

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010