Saturday 26 December 2009

we are what we pretend to be, so we must be careful about what we pretend to be....



tak taula apa yang saya rasa sekarang ni..tapi setiap kali dengar lagu ungu tu mesti saya sedih..macam2 yang saya fikirkan and apa yang saya fikirkan tu kadang2 buat saya menangis...mungkin Allah sedang duga saya and nak betulkan diri saya apa yang tak betul..tapi masalahnya saya pun tak tau apa yang saya salah...bak kata kak no..kalau kita tak.................sampai bila pun perangai tak berubah..iyeke?? bole ke jadi macam tu..maybe pendapat dia camtu..tapi bagi saya..kesalahan tu kite yang cari sendiri and it could keep on repeating coz nobody yang tegur..sbb tu la kot...ntahla tapi saya sendiri pun tak tau apa yang saya rasa sekarang ni..rasa semua saya nak..semua nak yang terbaik..tapi tercapai ke semua tuh..maybe bole kot kalu saya usaha..pandai bagi masa..tak ikutkan perasaan..and banyakkan guna otak and kurangkan kate " ha bole kot".."ha iye betul"..i guess i have to be more critical not only accept the fact...be more no rather than yes yes and yesssss................

No comments:

you may interested to view on

Related Posts with Thumbnails

Saturday 26 December 2009

we are what we pretend to be, so we must be careful about what we pretend to be....



tak taula apa yang saya rasa sekarang ni..tapi setiap kali dengar lagu ungu tu mesti saya sedih..macam2 yang saya fikirkan and apa yang saya fikirkan tu kadang2 buat saya menangis...mungkin Allah sedang duga saya and nak betulkan diri saya apa yang tak betul..tapi masalahnya saya pun tak tau apa yang saya salah...bak kata kak no..kalau kita tak.................sampai bila pun perangai tak berubah..iyeke?? bole ke jadi macam tu..maybe pendapat dia camtu..tapi bagi saya..kesalahan tu kite yang cari sendiri and it could keep on repeating coz nobody yang tegur..sbb tu la kot...ntahla tapi saya sendiri pun tak tau apa yang saya rasa sekarang ni..rasa semua saya nak..semua nak yang terbaik..tapi tercapai ke semua tuh..maybe bole kot kalu saya usaha..pandai bagi masa..tak ikutkan perasaan..and banyakkan guna otak and kurangkan kate " ha bole kot".."ha iye betul"..i guess i have to be more critical not only accept the fact...be more no rather than yes yes and yesssss................

No comments:

Powered by Blogger.

witty visitors since apr 2010